April 11

Իմ մասին

Իմ մասին

Ես Ալեքս Հարությունյանն եմ : Ծնվել եմ 2013 թվականին, դեկտեմբերի 13-ին, Երևանում։

Սովորում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցի 3.2 դասարանում։

Ես շատ լավ եմ սովորում, նաև ունեմ գեղեցիկ բլոգ։ Ես երբ մեծանամ,  ուզում եմ դառնալ կամ երգիչ կամ ծրագրավորող։ Տարվա եղանակներից սիրում եմ ամառը, գույներից էլ կապույտը և կանաչը։ Կենդանիներից սիրում եմ շուն, իսկ թռչուններից՝ թութակ։

Ես ազատ ժամանակ սիրում եմ ճամփորդել տարբեր երկրներ և քաղաքներ։ Սիրում եմ զբաղվել լողով, կերպարվեստով և դերախաղերով։

Երբ  մեծանամ , որոշել եմ գնալ Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներ։ Սիրում եմ  Լոս Անջելես   քաղաքը և Արաբական էմիրությունները։ Եվ շատ եմ սիրում բնությունը։

Իմ սիրելի ասացվածքն է՝ <<Հասկացողին մին ասա, չհասկացողին՝ հազար ու մին>>։

Իսկ ահա իմ բլոգում շատ  տարբեր հետաքրքիր նյութեր կան: Անպայման այցելեք ինձ այս հղումով  https alexharutyunyan.edublogs.org


Posted April 11, 2022 by alexharutyunyan in category Ելք ստուգատես, Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*